Zakres usług weterynarza MobiVet

Poszukujesz weterynarza z Poznania, który dojedzie do Ciebie? Sprawdź zakres usług:

•   porady i analizy lekarskie

• oferujemy kompleksową diagnostykę lekarską na podstawie przeprowadzonych badań klinicznych oraz dodatkowych badań laboratoryjnych.
    • służymy radą z zakresu behawioryzmu psów i kotów, jeśli widzą Państwo problem w zachowaniu swojego psa lub kota to pomożemy go rozwiązać.
    • dla klientów którzy niechętnie stosują karmy komercyjne, ustalamy indywidualną dietę domową dla psów i kotów w oparciu o ich kondycję, wiek oraz predyspozycje rasowe!
  • szczepienia profilaktyczne

• posiadamy szeroki wybór szczepionek kombinowanych oraz przeciwko wirusowi wścieklizny dla zwierząt domowych. Szczepienie w warunkach domowych zwłaszcza zwierząt młodych ogranicza ryzyko zakażenia w warunkach lecznic stacjonarnych.
  •  odrobaczanie

• Polecamy szeroki wachlarz środków przeciwko pasożytom wewnętrznym jak i zewnętrznym.
  •  diagnostyka laboratoryjna

• pobrane podczas wizyt domowych próbki ( krew, mocz, kał, zeskrobiny, wymazy ) przekazujemy do certyfikowanych laboratoriów oraz przeprowadzamy testy diagnostyczne w naszej siedzibie. Gwarantujemy maksymalnie 48 - godzinny okres oczekiwania na wyniki. Wiele testów jesteśmy w stanie przeprowadzić w czasie wizyty w Państwa domu. Są to między innymi snap testy na białaczkę, zespół niedoboru immunologicznego kotów oraz parwowirozę. Na miejscu dzięki przenośnemu analizatorowi określamy również do 10 parametrów moczu oraz poziom glukozy we krwi.
  •  zabiegi chirurgiczne

•  chipowanie i wydawanie paszportów

•   karmy weterynaryjne

Jeśli szukasz kliniki weterynaryjnej w Poznaniu to zadzwoń do nas a my do Ciebie dojedziemy!

"MOBIVET" to gabinet weterynaryjny, którego specjalista przyjedzie do Ciebie!

Wizyty umawiamy codziennie

w godzinach 8.00 - 20.00

603 036 491

Projekt i realizacja: strony internetowe Poznań